Vg1 Salg, service og reiselivs vintertur

Rett før påskeferien dro Vg1-klassen på en spennende vintertur til Hemsedal og Geilo for å utforske og oppleve hvordan reiselivsnæringen jobber med vinteraktiviteter.

Høring av forslag til skoleregler

Forslag til nye skoleregler for Innlandet fylkeskommune er ute på høring til 6. mai 2024.

Forslag til ny skole- og tilbudsstruktur er klart

Fylkeskommunedirektør Tron Bamrud legger fram tre alternativer i sitt forslag til ny skole- og tilbudsstruktur for Innlandet.

Studietur med Salg, service og reiseliv Vg2

Vg2 reiste i slutten av februar på studietur og de hadde en flott cruiseopplevelse med Hurtigruta.

Sommerskole

Innlandet fylkeskommune arrangerer gratis sommerskole på Lillehammer 24. juni–5. juli 2024. I matematikk er det høstskole.

Ungdataundersøkelsen 2024

Ungdataundersøkelsen blir gjennomført i uke 10–12. Her er informasjon til elever og foresatte.

Tverrfaglig uke

Uke 6 er det tverrfaglig uke for Vg1 på Øvrebyen vgs.

Ny nettside for deg som er ung i Innlandet

På UngInnlandet.no finner du oversikt over fylkeskommunens ungdomsordninger i Innlandet.

Skolevalg

Det ble gjennomført skolevalg på Øvrebyen VGS mandag og tirsdag denne uken.

Viktig informasjon om skoleskyss

Har du spørsmål om skoleskyss i grunnskolen eller videregående skole?