Forslag til ny skole- og tilbudsstruktur er klart

Fylkeskommunedirektør Tron Bamrud legger fram tre alternativer i sitt forslag til ny skole- og tilbudsstruktur for Innlandet.

Studietur med Salg, service og reiseliv Vg2

Vg2 reiste i slutten av februar på studietur og de hadde en flott cruiseopplevelse med Hurtigruta.

Sommerskole

Innlandet fylkeskommune arrangerer gratis sommerskole på Lillehammer 24. juni–5. juli 2024. I matematikk er det høstskole.

Ungdataundersøkelsen 2024

Ungdataundersøkelsen blir gjennomført i uke 10–12. Her er informasjon til elever og foresatte.

Tverrfaglig uke

Uke 6 er det tverrfaglig uke for Vg1 på Øvrebyen vgs.

Ny nettside for deg som er ung i Innlandet

På UngInnlandet.no finner du oversikt over fylkeskommunens ungdomsordninger i Innlandet.

Skolevalg

Det ble gjennomført skolevalg på Øvrebyen VGS mandag og tirsdag denne uken.

Viktig informasjon om skoleskyss

Har du spørsmål om skoleskyss i grunnskolen eller videregående skole?

Bli kjent-turer

Første skoleuke drar nye elever ved Øvrebyen på en dagstur til Steinreien på Finnskogen med sine nye klasser.

Klage på karakter

Du har rett til å klage på eksamen og karakterer. Fristen for å klage er 10 dager.